неділя, 25 листопада 2018 р.


Назва навчальної теми
Уздоровому тілі-- здоровий дух
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети:
Основний навчальний предмет: Основи здоров'я Другорядний навчальний предмет: Інформатика
Вік учнів 9-10 років, клас 3А

Стислий опис проекту
Проект розрахований для учнів 3го класу з предмету «Основи здоров’я» з теми «Здоровий спосіб життя!». Учні мають змогу використати отримані знання на практиці .
Учні розподіляються на три групи: «Блогери», «Рекламні агенти», «Дослідники» Кожна група має свої окремі завдання

Мета: Розширити уявлення учнів про здоровий спосіб життя, про те, що позитивно, а що — негативно впливає на здоров'я; вчити учнів пояснювати, що таке спосіб життя, розпізнавати корисні і шкідливі звички; сприяти виконанню учнями правил здорового способу життя з метою набуття навичок здорового способу життя; виховувати відповідальність. Учні зможуть здобути навички створення презентацій, брошур, використання вмінь пошуку інформації в інтернет ресурсах. 

Оцінювання (заповнити таблицю із Плану вивчення теми)

На початку проекту
Впродовж роботи над проектом
Наприкінці роботи над проектом
Наприкінці роботи над проектом

На початку проекту
Впродовж роботи над проектом
Наприкінці роботи над проектом
Методи:
Опитування;
Акваріум;
Обговорення Основних запитань в групах;
Перегляд мультфільму по темі та її обговорення;
Круглий стіл
Обговорення ситуацій ілюстрацій
Інструменти:
Опитувальник;
Відеоматеріал
Записи/нотатки вчителя;
Підготовлені ситуації для обговорення
Ілюстрації для обговорення
Методи:
Самостійна робота
Робота  в групах;
Консультації;
Аналіз конкретних ситуацій
Самостійна робота з Формами оцінювання (само- та взаємооцінювання).
Інструменти:
Форма для оцінювання індивідуальної роботи
Форма оцінювання для роботи в групах та самооцінки;
Форма для оцінювання продуктів проекту;
Форми для надання зворотного зв’язку.
Методи:
Презентація
Відеоблогу
Презентація брошури,
Презентація
Представлення свого дослідження
Опитування;

Інструменти:
Форма оцінювання брошури, презентації, дослідження,  фото- та відеоматеріали;
Publisher,  PowerPoint
Інтернет ресурси


Оцінювання дітей відбуватиметеся у процесі навчання та наприкінці навчання відповідно. Оцінювання проводится безпосередньо вчителем. Оцінювання проводиться у вигляді портфоліо. Усі вивчені, досліджені матеріали за час проведення проекту мають бути зібрані і продемонстровані вчителеві. Портфоліо– це накопичувальна система оцінювання, що передбачає формування уміння учнів ставити цілі, планувати і організовувати власну навчальну діяльність; накопичення різних видів робіт, які засвідчують рух в індивідуальному розвитку; активну участь в інтеграції кількісних і якісних оцінок; підвищення ролі самооцінки.
У широкому розумінні портфоліо – це спосіб фіксування, накопичення та оцінки індивідуальних досягнень школяра протягом певного періоду навчання. Сутність портфоліо означає показати все, на що здібний школяр. Портфоліо передбачає акцентуацію вчителя на індивідуальні досягнення учнів, їх активну участь у накопиченні різних видів робіт, які засвідчують результати в індивідуальному розвитку; інтеграцію кількісних і якісних оцінок; підвищення ролі самооцінки. До прикладу, учительське портфоліо може вміщувати: графіки швидкості читання; навчальні досягнення фіксовані оцінкою у вигляді дробу: знаменник вказує на кількість помилок, які допустив учень у попередній роботі, а чисельник – кількість помилок в даній роботі; завдання, спрямовані на усунення помилок допущених у роботах; зразки робіт з числа тих, що виконуються щоденно та домашніх робіт; графік зростання швидкості читання, який вона складає з батьками або асистентом вчителя; ілюструє навчальні досягнення за допомогою оціночних лінійок; розв'язання простих задач на віднімання.
Таке оцінювання передбачає певну підготовку: визначення критеріїв для включення учнівських напрацювань до портфоліо; форми подання матеріалу; спланованість оцінного процесу; елементи самооцінки з боку учня тощо. В інклюзивному класі оцінювання відбувається на основі курикулуму. У широкому розумінні, курикулум визначає знання, вміння, установки та методи їх формування. Він охоплює такі сфери, як зміст предметів, педагогічні методи і підходи, поточне й підсумкове оцінювання, а також відповідні ресурси для організації, впровадження та викладання навчальних програм. В оцінюванні на основі курикулуму базою для вимірювання знань і навичок учня слугують задачі курикулуму (довготермінові та короткотермінові мета і завдання уроку). У процесі оцінювання на основі курикулуму вчитель встановлює, чи розуміє учень сутність цього явища.
Залежно від конкретної мети навчання добирається відповідний тип портфоліо: портфоліо документів, портфоліо досягнень, портфоліо розвитку, портфоліо підготовленості, показовий портфоліо. До його складання, по можливості, потрібно залучати самого учня. Портфоліо має бути процесуальним, тобто охоплювати певний період навчальної діяльності, і візуальним. Укладання портфоліо допомагає вчителю:
– розкрити індивідуальні можливості дитини;
– стежити за динамікою навчальних досягнень учня за певний проміжок часу;
– визначати ефективність та відповідність індивідуальної програми розвитку можливостям дитини, відтак коригувати її;
– стежити за розвитком соціалізації та формуванням особистості учня;
– здійснювати зворотний зв'язок між дитиною, батьками, учителем.
Разом з тим, портфоліо зорієнтоване не лише на процес оцінювання, але і самооцінювання. В інклюзивному класі добре запровадити портфоліо, яке добиратиме учень самостійно. Це дасть змогу вчителю розв'язати низку важливих корекційних завдань.
Вимоги до портфоліо:
1. Портфоліо має бути процесуальним: застосовуватися для простежування поточного та кінцевого оцінювання результатів навчальної діяльності учнів.
2. Портфоліо завжди візуалізоване (може бути у вигляді спеціальної папки чи картотеки).


Діяльність учнів та вчителя

Вчитель для заохочення участі в проекті створює  https://drive.google.com/open?id=1-nHz4EW7wHChHfyBsTF0ttl72NoIcgGB презентацію, у якій розкриваються основні питання проекту, організовується об єднання учнів у групи, дається кожній групі завдання.     
Проект розрахований для учнів 3го класу з предмету «Основи здоров’я» з теми «Здоровий спосіб життя!». Учні мають змогу використати отримані знання на практиці .

Учні розподіляються на три групи: «Блогери», «Рекламні агенти», «Дослідники» Кожна група має свої окремі завдання.
Група «Блогери».
1)      1) Мають підібрати найцікавіші та ефективніші вправи для ранкової зарядки та підтримки тонусу і зняти відповідний блог- демонстрація вправ. Використати платформу quik.com для створення відеою
2)      Група «Рекламні агенти» — зібрати якомога більше інформації про  переваги здорового способу життя і створити рекламну брошуру. Ця брошура має загітувати інших вести здоровий спосіб життя. Використати програму Publisher для створення брошури
Група «Дослідники» — за допомогою інтернет ресурсів знаходять інформацію про те, до чого може призвести ведення нездорового способу життя. Дослідити погані звички та представити результати дослідження у вигляді презентації у PowerPoint.
Відомості про автора
Ім'я, прізвище: Патрахина Анастасія Сергіївна
Факультет: дошкільної початкової освіти та мистецтв
спецальність: англійська мова 
магістрант Національного університету “Чернігівський колегіум” імені Т.Г. Шевченка.
 Національний університет “Чернігівський колегіум” імені Т.Г. Шевченка.
Місто
м. Чернігів
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
19.10.2018-03.12.2018
Місце проведення тренінгу
Ліцей № 32
Тренер : доцент Стрілецька Н.М.

1 коментар:

  1. Я білий опонент. Базові документи наявні. Переглянути презентацію мені не вдалося. План вивчення теми виконанний гарно, основна інформація детально розписана. Настя розширює уявлення учнів про здоровий спосіб життя, про те, що позитивно, а що — негативно впливає на здоров'я. Цікаво те, що діти мають створити відео, хоча є ймовірність що їм знадобиться допомога. Разом з тим, портфоліо зорієнтоване не лише на процес оцінювання, але і самооцінювання. Це дасть змогу вчителю розв'язати низку важливих корекційних завдань.

    ВідповістиВидалити